Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2014 18:57 - Стил и вдъхновение
Автор: asyaattours222 Категория: Туризъм   
Прочетен: 719 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.03.2014 20:15


 Здравейте приятели на моята личност ! Казвам се Ася и направих този блог с чисто професионална и личностночовешка мотивация, за да си помогна да намеря нови верни приятели.

МОИ ХОБИ ЗАНИМАНИЯ са пътуванията, правенето на снимки, времето със сина ми и други членове на семейството ми, разходките сред природата и професионалните и лични срещи с нови и нови, както и със стари приятели.

МОИТЕ ЦЕЛИ В ЖИВОТА СА да се омъжа, тъй като с бащата на първия ми син нямам брак по взаимно  съгласие и на двама ни, въпреки че си подържаме приятелски отношения и често сме тримата заедно, когато имаме възможност, за да се забавляваме, но определено липсата на редовен сексуален живот не ми се отразява добре, 
та се надявам да се омъжа за гражданина на света, който не е българин или е българин, живеещ в чужбина, както и да имаме поне още три или две деца.

МОИТЕ ПРОФЕСИОНАЛНИ ЦЕЛИ СА да рекламирам БЪЛГАРИЯ КАТО ТУРИСТИЧЕСКА ДЕСТИНАЦИЯ сред чужденците и да каня повече хора, които да посетят родината или сключат брак с българи. Аз изрично подкрепям международните бракове и смятам, че те са много градивни, защото дават на децата възможност да практикуват поне три чужди езика в семейството си, което им дава много добра ориентация в света след време, когато пораснат.

ЗА ВРЪЗКА С МЕН посетете моя уебсайт
www.asyaattours.wix.com/moc
или просто ме добавете в СКАЙП asyapo





Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: asyaattours222
Категория: Туризъм
Прочетен: 5714
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930